Mail biuro@rustcheckcorolon.pl           Telefon +48 661 61 51 06                                 

Jak poradzić sobie z zapieczonymi gwintami?

śruba

Walka z zapieczonymi gwintami to prawdziwa próba siły i cierpliwości. Głównym winowajcą w tym przypadku jest korozja, która atakuje nie tylko karoserie, ale również inne metalowe elementy, w tym nakrętki i trzpienie śrub. Teoretycznie sposobów na zapieczone gwinty jest wiele, jednak ich skuteczność często pozostawia wiele do życzenia. Zanim podejmiesz kolejne próby zakończone fiaskiem, skorzystaj z naszych porad.

Skuteczny sposób na zapieczone gwinty

Sposobów na zapieczone gwinty jest co najmniej kilka. Można użyć klucza udarowego lub wykorzystać palnik i potraktować go wysoką temperaturą (koniecznie należy zachować ostrożność). Czasami wystarczy użyć klucza z wydłużonym ramieniem, dzięki któremu zwiększy się siła działająca na śrubę. Niestety wszystkie te metody z pewnością pochłoną dużo energii, czasami bywają niebezpieczne (jak w przypadku palnika) i nie zagwarantują się sukcesu. Nie powinieneś się jednak poddawać. Sposobem, który zdecydowanie zwiększy Twoje szanse na wygraną w nierównej walce z zapieczonymi gwintami, jest preparat antykorozyjny Rust Stop firmy Rust Check Poland.

Preparat na rdzę Rust Stop umożliwi ci odkręcenie zapieczonych gwintów wskutek korozji. Wykazuje doskonałe właściwości penetrujące i smarujące. Wystarczy spryskać nim kłopotliwy element i odczekać kilka minut, aż środek zacznie działać. Następnie można przystąpić do dalszej pracy, która przebiegnie znacznie sprawniej i łatwiej. RUST STOP wykazuje wysokie bezpieczeństwo zastosowania, nawet w przypadku bezpośredniego kontaktu z chromem czy lakierem. Działa nawet w ujemnych temperaturach, zachowując swój płynny i półpłynny stan oraz wszystkie właściwości. Jest to najlepszy sposób, aby skutecznie poradzić sobie z gwintem, nie uszkadzając go, jak w przypadku innych metod (np. ostukiwanie), co może całkowicie uniemożliwić dalsze działania.

Preparat Rust Stop firmy Rust Check Poland to niezawodny środek, który może być wykorzystany nie tylko do zabezpieczenia antykorozyjnego, ale również podczas prób okręcenia zapieczonych śrub.